Debatten kring spårning och integritet blir ett allt större samtalsämne och det är en snårskog att arbeta med marknadsföring. Kom och få kunskap i frågan! Vi får även en kort inblick i hur Almi arbetar med riskkapital.
Erik Moberg, Produktägare Data & Insight, Bonnier News
Efter att ha jobbat med affärsutveckling på Bonnier i flera år, jobbar Erik idag med den data Bonnier News har på sina användare och vilken kunskap de kan dra av den. På detta sätt kan de hjälpa sina annonsörer till nya insikter samt göra sina kanaler ännu mer relevanta inför framtiden.
Erik kommer berätta vad Bonnier News gör i en värld som drivs i allt större utsträckning av data, men där debatten kring spårning och integritet blir ett allt större samtalsämne.
Denna gång håller Företagsmötet till på Stadshotellet igen, den 28 oktober.
Ta gärna med en gäst!
Välkomna!
Kom och bygg nya affärsrelationer! Vi äter frukost, affärsminglar och lyssnar till inspirerande föredrag.
Kom och bygg nya affärsrelationer! Vi äter frukost, affärsminglar och lyssnar till inspirerande föredrag.
Kom och bygg nya affärsrelationer! Vi äter frukost, affärsminglar och lyssnar till inspirerande föredrag.